Flying 2 Maluku - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van Tatiana Glansbeek - WaarBenJij.nu Flying 2 Maluku - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van Tatiana Glansbeek - WaarBenJij.nu

Flying 2 Maluku

Door: Tatiana

Blijf op de hoogte en volg Tatiana

17 Oktober 2008 | Nederland, Den Helder

Morgen is het zover: flying 2 Maluku!
Ik vertrek morgen om 14:30 vanaf Schiphol, vlieg naar Frankfurt, wacht daar zes (!) uur, vlieg door naar Jakarta en land daar om 17:30. Vervolgens vlieg ik ma 20-10 om 24:00 naar Ambon...
Tot het volgende bericht!

  • 17 Oktober 2008 - 22:32

    Sita:

    Hee, da's nog eens een leuk bericht! Voor jou dan ;-p

    Heel veel plezier, ben benieuwd naar je verhalen :-)

    Amatoooo

  • 18 Oktober 2008 - 13:11

    Mams:

    Hai Ron, Kai en Tats,
    Wat spannend allemaal.
    Heel veel gezelligheid
    bij Familie op Ambon.

    Kusjes van ons allemaal.
    Paps, Mams en Mel.
    Amatoooooo

  • 19 Oktober 2008 - 15:23

    Tante Aniet&oom Har:

    Een hele goede reis meid, en heel veel plezier daar!!
    We blijven je volgen, zodra je de mogelijkheid hebt laat je maar eens wat van je horen over je reiservaringen.
    Misschien je oom Daan en tante Conny ook wel tegen.

    Groetjes van ons tweetjes.

  • 19 Oktober 2008 - 17:59

    Hester:

    He lieve Tat,

    Maak er wat moois van en geniet.

    Liefs Hes xxx

  • 20 Oktober 2008 - 09:17

    Angela:

    lieve Tats,
    Je zal er nu wel al zijn..ik hoop dat jullie een goeie reis hebben gehad? Heel veel plezier nogmaals!
    Ben benieuwd naar de avondtuurlijke verhalen!
    Enjoy!

    Dikke kus

  • 20 Oktober 2008 - 16:28

    Natalie:

    volgens mij heb ik je al echt te lang niet gesproken wand hier wist ik helemaal niets van af haha

  • 21 Oktober 2008 - 08:55

    SilNuray:

    Lieverd,

    Nou, have fun op Maluku. Take care. Groeten aan me Pa [ Opa Paku ] en broertje Kai en de rest van de familie daarzo.

    Cintah kue

  • 21 Oktober 2008 - 14:49

    Uncle J:

    Nou Tats, geniet lekker daar op Tanah Air. Gr. ook aan fam. uncle Ronny en Kai.

    lfs. Uncle J

  • 03 November 2008 - 11:57

    Kim!:

    Hey meis!!!!
    Wist niet eens dat je deze site weer bijhield!! Me moeder vertelde het net...lekker optijd ook... Nou goed. Maar hoe is het om in een zandkuil te kakken??? haha of valt het wel mee??? Hebben ze wel gewoon een wc???

    Had vanacht dat ik thuis kwam van t uitgaan in me auto de radio op, hoorde dat er in de zuid of west molukken div. bommen waren ontploft?! Is toch niet daar waar jij zit mag ik hopen? Ze waren van plan nog meer aanslagen te gaan doen.
    Was wel beetje ongerust omdat je bijna alweer naar huis toe ga met vliegtuig....doe je voorzichtig?!!!!!

    Ik zie je gelukkig binnenkort weer op t feestje van mar.

    Hele dikke kus, weet natuurlijk niet of je dit zal lezen nog (hebben ze daar ook PC's??? of communiceren ze daar nog dmv blikjes met een touwtje ertussen???

    Kim!!!!!

  • 03 November 2008 - 14:49

    Laantjuh:

    Hey Ms. Cannon ;-),

    Ik denk ik ga even kijken of er leuke foto's staan, maar helaas :-(. Nou ja ik zie ze volgende week wel ofzo? De 13e sta ik paraat hoor om 09.00 uur. Als u mij nog even het vluchtnummer zou willen smsen heel graag :-)! Have fun @ Ceram en met de PP'tjes ;-).

    Dikke kus XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Den Helder

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 November 2008

Back 2 Holland

17 Oktober 2008

Flying 2 Maluku

01 Oktober 2007

"Wanna see the dolphins?"

25 September 2007

Afgelopen weken in (struis)vogelvlucht

22 Augustus 2007

Over Salsa en “bevroren handen”
Tatiana

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 30104

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2008 - 13 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: